Over Marieke
Marieke is inmiddels 20 jaar werkzaam in de media. Haar eerste mediabaan was als accountmanager bij Audax Media. Daarna heeft ze gewerkt als salesmanager voor Elsevier, Microsoft MSN en G+J Uitgevers. Crossmediaal denken zit dus in haar DNA. Sinds 2016 werkt ze voor DPG Media (voorheen Sanoma) en zij is nu manager van het team titel- en domein specialisten Magazines. Hieronder vallen de ijzersterke crossmediale merken: Libelle, Margriet, Flair, Flow, Nouveau Donald Duck, Tina, Zo Zit Dat, Veronica Superguide, Totaal TV en Story. Stuk voor stuk betrouwbare merken die inspireren, adviseren, activeren en een enorme engagement hebben onder de doelgroep.
āMet het team hebben we een brugfunctie tussen sales, de redacties en marketing om zo de beste en succesvolle 360 graden campagnes te creĆ«ren voor onze commerciĆ«le partners. Liefde en passie voor onze merken is wat ons bindt. ā
āHet is de juiste mix van mediamiddelen die het ām doet voor een succesvolle campagneā.
Grow Expert op gebied van:
Digital & print marketing, branded content