Copy Of 20VAT LLIGHT EXTRA 1644448

Grow Live - Goede Doelen


20 okt. 2022 13:30 - 18:00
DPG Media Hoofddorp
Schrijf in

Laat je inspireren en kom naar het Goede Doelen Event!

Op donderdag 20 oktober 2022 organiseerde DPG Media een Goede Doelen Event. Tijdens het Goede Doelen event inspireerde en enthousiasmeerde wij marketeers uit de goede doelen branche over media en marketing mogelijkheden. Daarnaast gingen we samen het gesprek aan over hoe je slim omgaat met (klant) data, brancheontwikkelingen en consumententrends.

Programma

  • 13.30-14:00 ontvangst
  • 14:00-14:10 Roger - welkom 
  • 14:10-15:00 Roger en Krista (KWF) - Merkbekendheid is een voorwaarde voor het bestaan van goede doelen
  • 15:00-15:15 pauze
  • 15:15-17:00 breakout sessies
  • Marije - Optimaal gebruik maken van je (klant) data 
  • Josefien en Marieke - Hoe creëer je waarde voor je goede doel?
  • 16:00 switchen van breakout sessie
  • 17:00-18:00 borrel
Roger Verdurmen
Reclame goeroe David Ogilvy stelde: “If it doesn’t sell, it isn’t creative”. Roger volgt hem in die gedachte. Marketing communicatie is een middel tot een doel. En het middel moet creatief zijn, anders heeft het geen effect. Een goede strategie blijft altijd overeind. Het helpen maken van de juiste keuzes voor de klant is dan ook een mooi onderdeel van zijn werk. “Uiteindelijk wil ik groei bewerkstelligen. Net als mijn klant.” Op 20 oktober gaat hij het hebben over het belang van branding. Merkenbekendheid is een voorwaarde voor het bestaan van goede doelen. Zorg dat je altijd zichtbaar bent. Roger zal zijn sessie afsluiten met een insprirerend interview, hij gaat in gesprek met Krista Bank van het KWF. Hoe is het merk KWF opgebouwd, wat zijn de associaties met het merk en waar lopen ze tegenaan met het bouwen van het merk?
Marije van Asseldonk
Marije heeft vijftien jaar ervaring in digital, waarvan ruim acht jaar binnen de media. Vanuit allerlei rollen is ze altijd bezig geweest met de nieuwste digitale innovaties op gebied van SEO/SEA, display, video, data en content. Van het opzetten van data-proposities tot het uitdenken van crossmediale performance partnerships. Tijdens het event vertelt Marije over het optimaal gebruik maken van je (klant) data.
Josefien Zwetsloot
Josefien is al tien jaar werkzaam in de media en heeft een focus op digital marketing. Ze heeft gewerkt voor sterke merken zoals Radio 538 en NU.nl. Binnen DPG Media is Josefien manager van een team titel en domein experts: ADR, NU.nl, vtwonen, Autoweek en het third party netwerk. Betrouwbare merken met impact, relevantie en emotie die dagelijks miljoenen Nederlandse consumenten bereiken. Josefien gaat samen met Marieke in gesprek over hoe je waarde creëert voor je goede doel. Ze nemen je mee in aansprekende campagnes, binnen en buiten de goede doelen branche.
Marieke Wolthers
Marieke is inmiddels twintig jaar werkzaam in de media. Sinds 2016 werkt ze voor DPG Media (voorheen Sanoma) en zij is nu manager van het team titel- en domeinspecialisten Magazines. Hieronder vallen de ijzersterke crossmediale merken: Libelle, Margriet, Flair, Flow, Nouveau, Donald Duck, Tina, Zo Zit Dat, Veronica Superguide, Totaal TV en Story. Stuk voor stuk betrouwbare merken die inspireren, adviseren, activeren en een enorme engagement hebben onder de doelgroep. Marieke gaat samen met Josefien in gesprek over hoe je waarde creëert voor je goede doel. Ze nemen je mee in aansprekende campagnes, binnen en buiten de goede doelen branche.