Grow Live - Maak het waar!
27 jun. 2024
13:30 - 21:00
De Lichtfabriek Haarlem
Dagvoorzitters:
Yvonne van den Eerenbeemt
Yvonne is een Nederlandse actrice en zangeres, in 2004 afgestudeerd aan de Frank Sanders Akademie voor Muzikaal Theater. In 2014 stond ze in de finale van het Amsterdamse Kleinkunst Festival. In 2020 werd ze genomineerd voor de Annie M.G. Schmidtprijs met het lied 'La Fin". Op T.V. speelt ze vele gast- en bijrollen in series en films. Momenteel tourt ze samen met Bastiaan Ragas met de voorstelling in Godsnaam langs de theaters, speelt en maakt ze voorstellingen voor het Concertgebouw. En op 27 juni is Yvonne onze dagvoorzitter samen met Robert van den Ham.
Robert van den Ham
In zijn werkende leven bekleedde Robert van den Ham uiteenlopende (leidinggevende) redactionele functies bij meerdere mediamerken, en dat voor zowel dagbladen, magazines als online platforms. Robert heeft de onderscheidingen Hoofdredacteur van het Jaar en Crossmedia Man van het Jaar mogen ontvangen en momenteel is hij director content & creatie bij het domein Zakelijk van DPG Media. Daar is hij eindverantwoordelijk voor De Ondernemer en het onlangs gelanceerde BusinessWise.
Onze sprekers:
La Fuente - Techhouse DJ
DJ La Fuente a.k.a. Job Smeltzer is een Techhouse DJ, geboren en getogen in Eindhoven met gemiddeld 300+ shows per jaar. Als gepassioneerde jongen leerde hij al vroeg hoe elektronische muziek werkte en nu na tal van gigs, heeft hij de magie in zijn vingers als het gaat over ongeëvenaarde stage performances! Hij weet als geen ander hoe hij dromen omzet in succes. Innovatief, energiek, inspirerend en toegewijd. La Fuente: ongeëvenaard in energie, oprecht in zijn engagement en enkel het beste van het beste wordt geleverd. Tijdens Grow Live gaat hij ons inspireren als laatste keynote spreker en entertainen met een knallende afsluiter achter zijn draaipaneel.
Christian Van Thillo - DPG Media
Christian is Executive Chairman van DPG Media. Christian is een inspiratiebron voor velen in de mediawereld. Met zijn ongeëvenaarde passie voor innovatie en ondernemerschap heeft hij DPG Media getransformeerd tot een leidende partij in de media-industrie. Christian heeft de digitale revolutie omarmd met visie en moed, en heeft zijn bedrijf met succes geleid in een tijdperk van constante verandering.
Dai Carter - voormalig commando speciale operaties
Dai Carter, voormalig commando speciale operaties en bekend van tv, leert je hoe je jezelf mentaal kunt wapenen tegen de wereld van nu. Door zijn kennis en ervaring is hij een expert op het gebied van mentale kracht. Dai stelt dat veerkracht en weerbaarheid belangrijker zijn dan ooit. Als je de vaardigheid hebt om veerkracht en weerbaarheid toe te passen, zal dat je mentale kracht versterken. Dai geeft praktische tips zodat je kunt bouwen aan je mentale kracht.
Bart Snijders - Sprints & Sneakers
Je kunt Bart Snijders kennen van BNR, Emerce, 7DTV, deondernemer.nl of omdat hij de snelstgroeiende, B-corp gecertificeerde growth marketing agency van Nederland runt. Hij maakt impactvolle merken succesvol. Als jonge, maar ervaren ondernemer heeft hij een unieke kijk op bedrijfsgroei en weet hij luisteraars te verbazen met zijn talk. Bart gaat tijdens zijn sessie vertellen over hoe je als merk de voorsprong kunt behouden? Welke nieuwste tactieken je kunt toepassen en hoe jij je merk als platform voor impact kunt inzetten?
Gina Doekhie - Cybercrime Specialist
Gina studeerde af met een dubbele master aan de Universiteit van Amsterdam: Artificial Intelligence & Forensic Science. Gina heeft inmiddels meer dan 10 jaar ervaring in het Cybersecurity domein als Digitaal Forensisch Onderzoeker, onder andere bij Fox-IT en Politie Nederland. Zij heeft al meerdere zaken onderzocht, zoals grote Ransomware-aanvallen bij bedrijven maar ook BEC-fraude en datalekken onderzoeken. Zij heeft ook gewerkt als AI-developer, trainer en gerechtelijk deskundige. Tijdens Grow Live deelt Gina vanuit haar eigen kennis en ervaring als digitaal forensisch onderzoeker en cybercrime specialist alles over de gevaren van cybercrime voor particulieren en bedrijven. Ook neemt ze je echt mee in de donkere wereld van internet en laat ze jou de nieuwste trends zien van cybercrime.
Ynzo van Zanten - ondernemer en spreker
Ynzo van Zanten is ondernemer en spreker. Maar vooral verwonderaar. En vanuit die fascinatie voor de wereld om hem heen, krijgt hij zijn publiek in beweging. Hij was jarenlang Head of People&Culture en Chief Evangelist van Tony’s Chocolonely, en daarvoor country manager van Innocent Drinks. Vanuit die ervaring spreekt Ynzo wereldwijd over betekenisvol ondernemen, sterke merken en over hoe je relevant kan blijven in de wereld van morgen.
Reine Rek - School of Life
Reine is spreker, coach en docent aan The School of Life. Ze studeerde aan de Universiteit voor Humanistiek en is gespecialiseerd in praktische filosofie. Ze is toegewijd aan het praten over (en luisteren naar) levensvragen. Ze gebruikt haar theoretische kennis op praktische manieren, altijd rekening houdend met hoe complex het kan zijn om mens te zijn. In deze talk onderzoeken we het fenomeen creativiteit. Hoe zetten we onze creativiteit aan? Waar vinden we inspiratie? En hoe zorgen we dat er binnen onze organisaties meer ruimte komt voor creativiteit? Deze talk laat zien hoe je, crisis of geen crisis, altijd creatief potentieel kunt ontketenen.
Stefan Havik - DPG Media
Stefan Havik is de Chief Digital Officer (CDO) bij DPG Media, waar hij verantwoordelijk is voor het ontwikkelen en uitvoeren van de digitale strategie van de DPG Media Group. Hij is tevens lid van het Executive Committee. Voor zijn tijd bij DPG Media, heeft Stefan korte tijd gewerkt bij WPP. Eerder was hij Managing Director van M1 (Merkle One) en Amnet bij Dentsu Aegis Network in Londen. Stefan heeft verder diverse (digitale) marketingrollen vervuld en was hij eigenaar van een online marketingbedrijf (gericht op het MKB). Stefan was bestuurslid van het Nederlands Marketing Instituut (NIMA) en is regelmatig spreker op digitale marketing evenementen.
Mike Follett - Lumen
Mike Follett is one of the founders of Lumen, the attention specialists. Mike started his career in advertising, working for DDB in London, New York and Mumbai before starting Lumen in 2013.
Jos van den Bergh - XPENG Europe
Jos van den Bergh is bijna 25 jaar actief in de automotive marketing & PR en werkte in die periode vanuit verschillende rollen voor merken zoals bijvoorbeeld Peugeot, Renault en Honda. Sinds febuari is hij Head of Brand Content & Strategy bij XPENG Europe en heeft hij als missie dit nieuwe Chinese Smart EV automerk op de kaart te zetten. Tijdens Grow Live gaat Roger Verdurmen, Manager Brandstudio bij DPG Media, in gesprek met Jos over merken en over hoe je in Europa een nieuw autolabel niet alleen onderscheidend maar ook top of mind maakt.
Martin de Munnik - Neurensics
Martin de Munnik is Neuromarketing Expert en founding partner bij Neurensics;
's werelds eerste neuroscience onderzoeksbureau dat MRI-scanners commercieel toepast. Een merk is een naam met associaties. Maar wie in het brein kan kijken en onbewuste processen bestudeert, ziet nuances die tot voor kort niet onderzocht konden worden. Het zijn juist die nuances die het succes van een merk bepalen. In deze sessie neemt De Munnik ons mee in de werking van het brein, het effect van merken op consumentengedrag en hoe dit te sturen.
Paneldiscussie: Identiteit en privacy in een digitaal tijdperk
In dit tijdperk van digitalisering zijn onze (digitale) identiteit en privacy onderwerp van voortdurende discussie. Deze discussie brengt diverse experts samen om te bespreken hoe technologie, wetgeving en sociale normen onze identiteit en privacy vormgeven. Hoe kunnen we een evenwicht vinden tussen digitale innovatie en bescherming van fundamentele rechten? We bespreken dit topic aan de hand van prikkelende stellingen samen met Gina Doekhie, Cybercrime Specialist, Toon Coppens, Director Advertising Data & Identity BENE bij DPG Media en Daan Onland, Director of Sales InfoSum. De discussie wordt geleid door Menno van der Steen - Founder bij SilverLabs.
Delen