20240925 Glrt Landing Page Header Rgb 1920X1080px 2

Grow Live Regio Twente 2024


07 nov. 2024 08:00 - 11:00
Muziekcentrum - Enschede
Schrijf in

Maak indruk op jouw doelgroep!

Ontdek alles over indruk maken tijdens het Grow Live event in Muziekcentrum Enschede!

Indruk maken willen we allemaal, maar hoe zorg je ervoor dat je er met jouw marketing- en communicatieacties met kop en schouders bovenuit steekt? Dat vraagt om de nodige inspiratie en inzichten die helpen om jouw organisatie te laten groeien. We nodigen je graag uit om hier op donderdag 7 november meer over te leren!

Grow Live komt op donderdag 7 november naar Muziekcentrum Enschede. Deze ochtend organiseren DPG Media en netwerkorganisatie IKT een uniek netwerkevent met als thema: Maak indruk op jouw doelgroep. Met Grow Live willen we ondernemers en marketeers inspireren en inzichten geven die bedrijven helpen groeien.

Sprekers

In vier verschillende sessies krijg je op 7 november antwoord op deze vraag. Surya Gayet (Universiteit Utrecht),  Charlotte van Asselt (DPG Media), Hilbert Seine (Artica) en Jaimee Groen (DPG Media) bespreken, ieder vanuit hun eigen expertise, het thema 'Maak indruk op jouw doelgroep'.

De ochtend wordt begeleid door dagvoorzitter Evelien Harberink, oa bekend van kijkcijferhit 'Van Jonge Leu en Oale Groond' (RTV Oost).

Onder het aanmelfdformulier kan je alle informatie over de sessies vinden.

Reserveer nu je gratis plek door je in te schrijven via onderstaand aanmeldformulier.

Sprekers

Dr. Surya Gayet PHD - Indruk maken op het brein
Surya Gayet is cognitief neurowetenschapper. In zijn onderzoek maakt hij gebruik van hersenscans, eye-tracking, tijdelijke lesies en computermodellen, om te begrijpen hoe onze cognitieve vaardigheden tot stand komen in onze hersenen. Het uiteindelijke doel? Begrijpen hoe elektrische signalen in een klomp zenuwcellen ons bewustzijn teweegbrengen. We maken zo een 30.000 beslissingen per dag, en het overgrote deel daarvan gebeurt automatisch, zonder dat we er bij stilstaan. Hoe maken wij keuzes? En hoe krijgt jouw merk een blijvend plekje in het brein van jouw (potentiële) klanten? Leer over de verschillende processen in ons brein die bepalend zijn voor de uitkomst van onze beslissingen; bewuste en onbewuste factoren, rationele en emotionele overwegingen, motivatie- en beïnvloedingstechnieken. Door dit te begrijpen, kun je jouw communicatiestrategieën hierop afstemmen.

Breakout 1 | Crossmediale communicatie: op de juiste plaats jouw doelgroep bereiken

Charlotte van Asselt - DPG Media
Charlotte heeft zich de afgelopen jaren bij DPG Media ontwikkeld als expert in de regio op het gebied van on - en offline communicatie. In haar rol als manager is zij samen met haar team van 8 media adviseurs dagelijks in contact met regionale en lokale ondernemers. Daarnaast is zij inmiddels vaste spreker tijdens de verschillende regio events waar zij met groot plezier haar kennis en ervaring deelt aan de hand van voorbeelden uit de praktijk. In haar sessie 'Crossmediale communicatie: op de juiste plaats jouw doelgroep bereiken' gaat zij dieper in hoe je jouw marketingcampagnes efficient en effectief in kan zetten. "Wij richten ons op een brede doelgroep" is immers nog steeds een veel voorkomend antwoord op de vraag: “Wie zijn jouw klanten?” Een valkuil. Want, als je iedereen wil aanspreken, richt je je eigenlijk tot niemand.

Breakout 2 | Waarom falen de meeste merken in hun positionering?

Hilbert Seine - Artica
Hilbert is creatief directeur van Artica – creative agency uit het oosten en brengt inmiddels al anderhalf decennia merken naar een hoger niveau. Hij werkt voor aansprekende namen zoals Heks'nkaas, Rode Kruis, Grolsch en ForFarmers, maar ook letterlijk voor de schilder op de hoek. Met een scherp oog voor creativiteit en een praktische aanpak helpt hij bedrijven om écht op te vallen. Waarom falen de meeste merken in hun positionering? Tijdens deze sessie laat Hilbert zien hoe je dat kunt voorkomen door te denken vanuit je doelgroep, te durven opvallen en een sterke meerwaarde te bieden. Met een aantal praktische handvatten toont hij hoe jij het verschil kunt maken, zonder te verzanden in saaie begrippen en complexe strategieën. Een must voor iedereen die zijn merk naar het volgende niveau wil tillen.
Jaimee Groen - Vergroot je indruk met AI
Jaimee Groen is de Platform Manager van het B2B-datateam bij DPG Media. Samen met zijn team richt hij zich op doelgroepgerichte targeting en de ontwikkeling van innovatieve dataproducten voor adverteerders. Een van hun belangrijke projecten is het self-service dataplatform Datalab. In deze sessie zal Jaimee dieper ingaan op de invloed van AI op het dagelijkse werk. Hij bespreekt hoe je het meeste uit AI kunt halen en welke tools je nu al kunt gebruiken om efficiënter te werken. Ontdek hoe je als ondernemer slim gebruik kunt maken van AI en hoe dit al breed wordt toegepast binnen DPG Media.

Dagvoorzitter

Evelien Harberink
Onze dagvoorzitter is Evelien Harberink. Met veel plezier en passie zorgt Evelien voor verbinding en interactie tijdens verschillende bijeenkomsten. Op het podium is zij als een vis in het water. Evelien is in Twente een bekend gezicht geworden door haar rol in de kijkcijferhit 'Van Jonge Leu en Oale Groond' (RTV Oost). Ook speelde ze in diverse commercials en ze is binnenkort te zien in de nieuwe tv serie ‘Woeste Grond’ (AVROTROS). In haar overige tijd is ze graag buiten en is als boerin en contentmaker betrokken op hun eigen boerderij ‘Koeien van Jelle’.

Programma donderdag 7 november

08:00 - 08:30

Ontvangst met ontbijt

08:30 - 08:45

Welkom door onze dagvoorzitter Evelien Harberink

08:45 - 09:10

Surya Gayet -  Indruk maken op het brein

09:10 - 09:30

Breakout 1:  Charlotte van Asselt - Crossmediale communicatie: op de juiste plaats jouw doelgroep bereiken 

Breakout 2: Hilbert Seine - Waarom falen de meeste merken in hun positionering?

09:30 - 09:45

Pauze

09:50 - 10:10

Jaimee Groen - Vergroot je indruk met AI

10:10 - 11:00

Afsluiting en tijd om te netwerken