Echt contact met content die je raakt
Tijdens deze inspiratiesessie gaat Charlotte Mattijssen samen met Johannes van Manen in op een succesvolle campagne waarin zij echt contact maakte met de doelgroep:
Bestuurders beseffen onvoldoende wat de impact kan zijn van het onderweg lezen en beantwoorden van vaak futiele berichtjes. Berichtjes die de gevolgen zeker niet waard zijn…
Om de doelgroep bewust te maken van dit risicogedrag en gedragsverandering aan te wakkeren, is een bewezen effectieve contentcampagne ontwikkeld die bij de lezer een gevoelige snaar raakt en écht contact maakt.
Over Charlotte
Charlotte is Campagne Manager met een reclame-achtergrond. Verantwoordelijk voor campagnes op het veiligheidsdomein voor verschillende ministeries, zowel verkeer (Bob, MONO, Snelheid, Fietsverlichting [IenW]) als veiligheid in crisis (NL-Alert [JenV]), en huiselijke veiligheid (Woning Inbraak Preventie[JenV], Geweld in huiselijke kring [VWS]).
Over Johannes
Na 10 jaar diverse rollen binnen mediabureaus te hebben vervuld, is Johannes sinds 5 jaar strateeg bij Brandstudio, de creatieve hub van DPG. In nauwe samenwerking met creatieven, designers en projectmanagers ontwikkelt en begeleidt hij maatwerkcampagnes voor adverteerders.