Live podcast: Echt contact door het geluid van jouw merk


29 jun. 2022

Live podcast: Echt contact door het geluid van jouw merk

(Smart)audio wordt steeds belangrijker. Als het om branding gaat kun je in deze tijd niet meer om geluid heen. In deze live podcast praten Diederik van Middelkoop en Roger Verdurmen over het toenemende belang van geluid als brand asset.

Over Diederik

Diederik van Middelkoop produceert al zo’n twee decennia muziek en geluid voor merken en campagnes over de hele wereld. Hij woonde en werkte in Amsterdam, Shanghai en New York en is als Executive Creative Director bij Amp.Amsterdam, the Sonic Branding Company, creatief verantwoordelijk voor het geluid van merken als Bol.com, Bavaria, en Lotto, maar ook Webex (US) en Gojek (SEA). Amp.Amsterdam is een voorloper op het terrein van merken en geluid, en Diederik is al jaren een welkome spreker op menig festival, zoals Cannes Lions, LIA, Spikes Asia, en Adfest.

Over Roger

Roger is Strategy Director bij DPG Brandstudio. Met een achtergrond van 20 jaar als merk- en reclamestrateeg maakt Roger zich sterk voor een conceptuele benadering van branded content. Daarnaast is hij bedenker en presentator van de podcast BrandKast waarin hij met zeer uiteenlopende gasten op zoek gaat naar waardevolle marketing- en merkverhalen en learnings die het waard zijn veilig te bewaren.

Kijk hier de sessie van Roger & Diederik terug