Echt contact in een veranderende digitale wereld
Tijdens deze sessie gaat Stefan in op drie cruciale aandachtspunten voor adverteerders. Hoe krijg je écht contact met jouw doelgroep met het wegvallen van third party cookies? Hoe verlaag je afbreukrisico’s voor je merk door de hoeveelheid dubieuze online content? En hoe ga je om met het gebrek aan vertrouwen en transparantie bij realtime advertentie-inkoop? Stefan neemt je mee in de wijze waarop het Trusted Web van DPG Media oplossingen biedt voor deze aandachtspunten.
Over Stefan
Stefan is onderdeel van het BeNe directieteam van DPG Media. Hij is verantwoordelijk voor digital revenue en data en is inmiddels ruim 15 jaar actief in digital marketing. Gestart met een eigen onderneming en via diverse (digital) marketingrollen werkte hij bij Sanoma voor het eerst aan de publisher kant. Voor zich bij DPG Media te voegen was Stefan actief aan de agency kant. Bij Dentsu Aegis Network in Londen is Stefan verantwoordelijk geweest voor de programmatic trading desk Amnet en voor het global data platform M1 (Merkle One).
Bekijk hier de sessie van Stefan terug