Een full funnel contentstrategie voor T-Mobile
We zijn meer thuis dan ooit… We werken, sporten, gamen, streamen, bingen, lezen en gaan zelfs op vakantie, zonder het huis te verlaten. En om het maximale uit jouw tijd thuis te kunnen halen, moet je natuurlijk kunnen vertrouwen op veilig en betrouwbaar internet.
Brandstudio ontwikkelde, in samenwerking met mediabureau dentsu en T-Mobile, een contentstrategie met als doel de naamsbekendheid, merkvoorkeur en overweging voor de ‘Thuis Propositie’ van T-Mobile te vergroten.
Middels een gefaseerde, doelgroepgerichte Touch, Tell, Sell strategie, vol kwalitatieve en entertaining content, die Nederlanders inspireert om meer uit hun tijd thuis te halen en ze activeert richting de online shops van T-Mobile.
Het hart van de campagne was de driedelige online videoserie: ‘Haal meer uit je huis!’, waarin radio-dj Mattie Valk, op bezoek gaat bij mensen die echt alles uit hun tijd thuis en hun internet halen. Een videoserie die goed scoort op duidelijkheid, herkenning en geloofwaardigheid. Dit komt omdat elke video aan een relevante doelgroep via targeting is getoond.
DPG Media weet precies waar en hoe de doelgroep van T-Mobile zich oriënteert op aankopen en weet zo de verhalen dichtbij de consument te brengen.