Bevlogenheid als de sleutel tot impact: Hoe mensen de drijvende kracht zijn achter de sterke merken van Tony’s Chocolonely en innocent drinks
Ynzo van Zanten, een veelgevraagde spreker en thought leader op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijke impact, deelde onlangs zijn inzichten op Grow Live. Als 'Chief Evangelist' van Tony's Chocolonely, is hij een krachtige stem in de beweging naar een eerlijkere en duurzamere wereld. In lijn met zijn passie voor een betere wereld, beschrijft hij in dit artikel hoe bedrijven en individuen kunnen bijdragen aan een positieve verandering. Daarnaast deelt hij praktische tips en ideeën om deze visie werkelijkheid te maken.
We maakten geen sap.
We maakten geen chocolade.
We maakten impact.
''Op Grow Live van DPG Media sprak ik over mijn betrokkenheid de afgelopen paar decennia bij verschillende impact organisaties zoals innocent drinks (de succesvolle UK smoothies) en Tony’s Chocolonely (het, voormalig, kleine impact bedrijf uit Nederland wat zich bezighoudt om de wereld van chocolade duurzamer te maken). En ik vertelde het publiek over hoe ik denk dat er vooral één succesfactor was die bij die organisaties het verschil maakte; namelijk de bevlogenheid van de mensen die er werkten.''