Femke Furnee (Fest): Een 'het kan wel'-mentaliteit is essentieel
Femke Furnée is de jonge, energieke oprichtster van interieurmerk FEST, een betaalbaar design merk. Want dat was er nog niet, volgens Furnée. Het was of high-end of IKEA. Inmiddels heeft FEST een plek ingenomen daartussenin en is het merk uitgegroeid tot een omnichannel-brand met zes boetiekwinkels, een eigen website en 100 resellers in 20 verschillende landen.
Brandkast! Aflevering 6
In Brandkast gaan Dominique Henskens en Roger Verdurmen in gesprek met Femke over ondernemen, positioneren en doelgroepdenken. Furnée spreekt openlijk over de successen en de moeilijkheden die ze de afgelopen jaren tegenkwam.
Ze zegt zelf altijd geholpen te zijn door mensen uit haar netwerk, goede adviezen zijn immers goud waard. Een van de beste adviezen die ze zelf kreeg was van Corinne Vigreux (Tomtom): je merk is alles wat je hebt daar moet je steeds in blijven investeren. The brand will protect you. Als je een sterk merk bouwt, dan kun je overleven, ook in tijden van crisis.
Luister nu!
Ben je benieuwd naar het hele verhaal? Beluister de hele podcast hieronder of via je favoriete podcast platformen.