Shutterstock 425107399 (1)

Whitepaper: Zo grijp je aandacht met jouw advertentie


Whitepaper: Zo grijp je aandacht met jouw advertentie

Hé! We hebben je aandacht. Maar hoe komt dat eigenlijk?

Als iets duidelijk is geworden uit de onderzoeken naar aandacht die we sinds
2015 hebben uitgevoerd, is het dat een adverteerder zonder aandacht niets
heeft aan bereik en dat aandacht cruciaal is voor effectiviteit. Het genereren
van aandacht is de eerste uitdaging voor elke marketinguiting. Maar wat
gaat er eigenlijk schuil achter een succesvolle poging om aandacht naar een
advertentie toe te trekken en vast te houden?

In deze whitepaper vertellen we je hoe je aandacht grijpt, maar vooral: hoe
je aandacht begrijpt. Een gamechanger, want de concurrentie is groot en de
aandacht van de consument schaars.

Download hier de whitepaper

Werkt de download op je mobiele telefoon niet? Open dan de website in je browser.

Dennis Hoogervorst
Research en Insights expert

49 artikelen