Shutterstock 1331910920

Data& Shopper Marketing met Constant Berkhout


28 sep. 2021

Data& Shopper Marketing met Constant Berkhout

Te gast in de derde aflevering van Data& is Constant Berkhout. Oprichter en Managing Director bij Fusion Strategy & Retail.

 

Zijn marketeers en category managers die zonder data werken net zo succesvol en blij als degenen die met data werken? Is een intensieve data toepassing een randvoorwaarde voor succes binnen FMCG en retail?

 

In de derde aflevering van Data& heb ik het met Constant Berkhout over shopper marketing en zoomen we specifiek in op de FMCG en Retail branche - dan hebben we het dus over alles wat in een schap staat of dagelijkse shoppers betreft.

 

Constant heeft in de afgelopen jaren drie boeken en 100 artikelen over dit onderwerp geschreven. Met zijn ervaring aan zowel FMCG- als retailzijde kan hij als geen ander antwoord geven op bovenstaande vragen. Hij neemt ons mee in concrete voorbeelden uit zijn tijd bij Pepsico en Ahold Delhaize; voorbeelden waar data de sleutel voor succes waren en voorbeelden waar data geen rol had in het nemen van een belangrijke beslissing. Wanneer is data key voor succes? Je hoort het allemaal in de nieuwe aflevering van Data&!